Einde organisatie Onderlinge wedstrijden

Maandag, 10 oktober 2022

Wij als bestuur hebben besloten door te weinig deelname aan de Onderlinge wedstrijden te stoppen met het organiseren van de
Onderlinge wedstrijden van H.S.V. de Oude IJssel. Als u als lid hier niet mee eens is en er weer ruim voldoende deelname  kan gegarandeerd worden voor 2023 en later, dan zullen wij dat zeker in overweging nemen.
Voor de goed orde gaan wij door met de Paaswedstrijd en Herfstwedstrijd en bij voldoende deelname nog wel meer activiteiten.
Wij gaan daar als bestuur mee aan het werk en hangt vooral van de interesse van de leden af.
Het bestuur H.S.V. de Oude IJssel