Jeugd

Voor de jeugd bieden wij verschillende vergunningen aan :

Jeugdleden 14 t/m 17 jaar € 27,50
Jeugdleden t/m 13 jaar … € 12,50

Gratis Online jeugdvergunning t/m 14 jaar.
Definitie Sportvisserij Nederland : De Online Jeugdvergunning is bedoeld voor kinderen jonger dan 14 jaar die in eigen woonomgeving met slechts een [ 1 ] hengel en beperkte aassoorten willen beginnen met vissen.
Een Jeugdvergunning is "slechts" een schriftelijke toestemming [ en dus geen lidmaatschap] dat dient
als instap document voor beginnende sportvissers.

Hengelsportvereniging De Oude IJssel te Gaanderen biedt deze gratis Jeugdvergunning aan op onze website
onder "Jeugdvergunning ".
Als je deze compleet en correct invult kun je dit document uitprinten en mee nemen naar ons toegewezen water.
Ons toegewezen water is de Bielheimerbeek, beginnende vanaf Sluis de Pol tot aan de A18.

Ook gaan wij kennismaking middagen organiseren waarbij wij de hengels , tuigjes en aas uitlenen.
Leuk ?! geef ons alvast een datum op wanneer je kunt [ b.v. zomervakantie ] .

Houden jullie onze website in de gaten ! Meer info volgt.

Ons vaste verkooppunt voor de VisPas en weekkaarten is Cindy's Diershop, Rijksweg 110/112 Gaanderen.
Cindy heeft alles voor je huisdier en wij hebben daar ook een infohoek.

H.S.V. D.O.IJ. heeft helaas nog geen jeugdcommissie , wij als bestuur hebben wel de intentie om activiteiten te
 ontplooien om de jeugd meer aan de waterkant te krijgen .
 Mocht u bij het lezen van dit stukje geïnteresseerd zijn om ons hierbij bij te helpen , meld u zich dan bij het bestuur .
 Bij voorbaat dank .