ZomerVisKaravaan Gaanderen weer groot succes

Zaterdag, 16 juli 2022

Op zaterdag 16 juli hebben wij onze vierde ZomerVisKaravaan gehouden, met een opkomst van 70 kinderen kunnen wij weer spreken van een groot succes, wij als bestuur zijn bijzonder blij met deze opkomst. Ons doel blijft om kinderen een gewoon leuke dag aan het water te laten beleven en op een educatieve manier in aanraking te brengen met de onderwater wereld. Alle vrijwilligers, HF Midden Nederland en EHBO hartelijk dank voor jullie ondersteuning, ook onze sponsors Cindy's Diershop en COOP Gaanderen. Ook dank aan Rens Steintjes en Ria Evers van de plaatselijke politiek voor hun komst, wij hopen dat zij een goede indruk hebben gekregen wat onze vereniging kan en wil gaan doen.
Het bestuur van H.S.V. de Oude IJssel