Onderlinge is weer van start gegaan

Maandag, 6 juli 2020

Beste leden, op 28 juni zijn we weer van start gegaan met de Onderlinge, de eerste mogelijkheid hadden we geen bericht van toestemming gekregen, met de tweede plotseling wel, chaotisch begin dus... Mocht U nog mee willen doen dan kan dat zeker op 12 juli, de tweede wedstrijd, [ eigenlijk de vijfde ] later gaan we kijken wanneer de "inhaal "wedstrijden gevist gaan worden. We starten om 07:00 met lootjes trekken bij Sluis de Pol, en inleg is €20,00, prijzentafel blijft ook net als andere jaren net als het reglement .