Welkom

Hengelsportvereniging De Oude IJssel is opgericht  op 21-01-1934 en is uitgegroeid tot een van de grootste verenigingen van Gaanderen.
Jaarlijks organiseren wij diverse educatieve activiteiten.
Tendens is dat wij ons veel meer gaan toeleggen op sociaal maatschappelijke educatieve activiteiten zoals de
ZomerViskaravaan, vislessen op school [ www.vissenschool.nl ] en aan de waterkant en ook het vissen met
senioren [ www.samenvissen.nl ] en andere maatschappelijke instellingen. Maar ook activiteiten met kleine groepjes,
van een verjaardag van 8 kinderen tot een groep van 40 kinderen, veel is mogelijk!. overleg via info@hsvdoij.nl

Onze vereniging heeft een gecertificeerde Vismeester en Visjuf, twee viscoaches en vrijwilligers die vislessen kunnen verzorgen door de gehele Achterhoek. contact via: www.vissenschool.nl of info@hsvdoij.nl

Het is ook mogelijk de Vispas online aan te schaffen via onze website, op de pagina info & vergunningen is de Vispas module van de Sportvisserij Nederland geplaatst. Wijzigingen kan via www.mijnsportvisserij.nl

Ook bijzondere vangsten vermelden wij graag, inzenden via info@hsvdoij.nl

Voor al uw vragen, opmerkingen of ander commentaar graag via info@hsvdoij.nl
Zie ook: www.sportvisserijnederland.nl  www.hfmiddennederland.nl

Volg ons ook via Gaanderen.nu  en Facebook

Ga naar de website van Vissen doe je zo!

Ga naar de website van Stekkie.nl!

Meld je aan als vrijwilliger!

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Konings wedstrijd 26 mei

Apr 2024

H.S.V. de Oude IJssel organiseert op 26 mei de Koningswedstrijd! Om 08:00 uur verzamelen op de parkeerplaats aan de Nieuwe Sluisweg te Doetinchem, wedstrijd start om 09:00 uur en eindigt om 12:00 uur. Inschrijfgeld is € 5.00 en deze wedstrijd is een z.g. vrije wedstrijd, hengelkeuze is aan de deelnemer. Inschrijven tot 23 mei via info@hsvdoij.nl Na de wedstrijd houden wij een gezellige BBQ op de werf.

Boot er in super verlopen

Apr 2024

Vandaag weer de bootjes te water gelaten. Dit keer super goed verlopen en snel klaar. Dank gaat uit naar het bestuur maar ook zeer zeker ook naar onze trekkerchauffeur Henk en de boothouders die mee geholpen hebben, vele handen maken licht werk, Wilma ook dank voor de koffie en broodje hamburger. Iedereen een mooi vaar en visseizoen gewenst. Zie voor meer foto's onze Facebook pagina

Eerste Visles weer super geslaagd

Apr 2024

Vanmiddag weer onze eerste Visles verzorgd voor de kinderen van Pronova, onder ideale weersomstandigheden werd al snel de eerste vissen gevangen, natuurlijk eerst weer de natte handjes voor dat de vis onthaakt werd, na dat de vis herkend was { meestal mooie jonge Voorn maar ook jonge Karpers! werd de vis weer voorzichtig terug gezet . Al met al weer een geslaagde vismiddag met dank aan Peter-Jan, Wilma, Andre, Ben en Nico

Boot er In op zaterdag 13 april

Apr 2024

Beste boothouders zoals de meesten al weten gaan de boten er weer in op zaterdag 13 april. wij beginnen om 08:30 uur en vooral diegene die vooraan liggen word gevraagd om op tijd te zijn, als u niet kunt dan graag voor een vervanger zorgen. Er word ook een nieuw bootreglement uitgegeven, gaarne dus eerst melden op de werf en in ontvangst nemen. De nieuwe leden kunnen het liggeld ad € 32,50 en sleutelgeld ad € 15,00 voor 2024 contant afdragen, u krijgt ook info hoe het dan verder gaat. Tot zaterdag! Bij voorbaat dank: penningmeester K. Schenk

Start nieuw seizoen 2024 H.S.V. de Oude IJssel

Mrt 2024

En zo is ons nieuwe seizoen bij H.S.V. de Oude IJssel alweer van start gegaan, we zijn begonnen met het vuil verzamelen in ons gebied bij Sluis de Pol zo ook de werf weer goed toegankelijk gemaakt om onderhoud aan de boten te kunnen doen, de boten gaan er 13 april weer in [ nader bericht volgt nog voor de boten houders ], maar wij beginnen 12 april alweer met onze eerste Visles! Het bestuur van H.S.V. de Oude IJssel heeft er weer zin in, mocht u als lezer ook een keer willen gaan vissen met een groep [ je ] informeer naar de mogelijkheden via info@hsvdoij.nl Tot ziens aan de waterkant!

Welkom

Jaarlijks organiseren wij diverse educatieve activiteiten.

Ook bijzondere vangsten vermelden wij graag, inzenden via info@hsvdoij.nl

Voor al uw vragen, opmerkingen of ander commentaar graag via info@hsvdoij.nl
Zie ook: www.sportvisserijnederland.nl  www.hfmiddennederland.nl

Volg ons ook via Gaanderen.nu  en Facebook

Ga naar de website van Vissen doe je zo!

Ga naar de website van Stekkie.nl!

Meld je aan als vrijwilliger!